Historia zmian strony - Referaty Urzędu
Data modyfikacji |
Element |
Opis |
Użytkownik |
2021-08-24 09:32:25 |
Referaty Urzędu |
Publikacja |
redaktor1 |
2021-08-24 09:32:22 |
Referaty Urzędu |
Zapis tymczasowy
Treść (PL): Referat Spraw Obywatelskich
Izabela Jurgo, kierownik tel. 68 360 11 49
Monika Powalewska, podinspektor, pełnomocnik ds. informacji niejawnych tel. 68 360 10 30
- wykonywanie zadań z zakresu oświaty;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ewidencji ludności;
- obsługa dowodów osobistych;
- wykonywanie zadań z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego;
- nadzór nad ochotniczą strażą pożarną;
- sport;
- zdrowie;
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w oparciu o obowiązujące przepisy oraz ustalenie opłat za zezwolenia;
- koordynowania działań Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- obsługa działalności Rady Miasta Gozdnica oraz Komisji Rady.
Referat Gospodarki Miejskiej
Małgorzata Graczyk, kierownik Irmina Duda, podinspektor tel. 68 360 10 20
wykonywanie zadań z zakresu gospodarki przestrzennej w tym:
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego;
- wykonywanie wyrysów i wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
- prowadzenie spraw z zakresu ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz o ochronie zwierząt;
- prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów oraz kar za samowolne ich usuniecie;
- prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości;
- przydział mieszkań z gminnego zasobu mieszkaniowego;
- planowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji oraz nadzór nad bieżącym utrzymaniem urządzeń (place zabaw, siłownie plenerowe i inne);
- przygotowanie postępowań przetargowych;
- opracowanie i realizacja zadań wynikających ze strategii rozwoju gminy lub innych planów rozwoju;
- pozyskiwanie środków pomocowych, krajowych i europejskich;
- rozliczanie finansowania projektów z udziałem środków UE i budżetu państwa;
- przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, dzierżawy nieruchomości;
- podziały geodezyjne, rozgraniczenia i wznowienia granic;
- reprezentacja gminy w działaniach wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy;
- transport lokalny;
- bieżące utrzymanie dróg gminnych;
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem urządzeń (place zabaw, siłownie plenerowe);
- wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym;
- organizacja ruchu na drogach publicznych;
- wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- ochrona zabytków.
Referat Finansowy
Jadwiga Nowak, kierownik referatu tel. 68 360 11 51
Arleta Skotnicka, podinspektor Kamila Raba, podinspektor Jolanta Szczupiel, podinspektor Ewa Kall, referent tel. 68 360 10 59 Barbara Sawicka, referent tel. 68 360 11 44 Tadeusz Zieliński, inspektor tel. 68360 11 49
- ewidencja dochodów budżetowych;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
- ewidencja wydatków budżetowych;
- prowadzenie rachunkowości w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych;
- ewidencja i rozliczanie inwestycji;
- ewidencja środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych;
- księgowanie i egzekucja: dzierżawa gruntów, wieczyste użytkowanie, przekształcenie wieczystego użytkowania w prawo własności, opłaty za zajęcie pasa drogowego, za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wpłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, podatków i opłat lokalnych;
- wystawianie faktur vat;
- opłata targowa (rozliczanie inkasenta);
- sporządzanie list płac, rachunków do umów zlecenia i dzieło;
- sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PEFRON;
- sporządzanie deklaracji VAT;
- wymiar podatków i opłat lokalnych dla osób fizycznych i prawnych;
- prowadzenie archiwum urzędu.
Referat Organizacyjno Prawny
Roman Nowak, kierownik tel. 68 360 10 76
- zapewnienie obsługi administracyjno-organizacyjno-gospodarczej urzęd;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie sekretariatu urzędu;
- obsługa organizacyjno-administracyjna organów gminy;
- prowadzenie rejestrów aktów prawnych organów gminy;
- organizowanie wyborów: prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i sołeckich, ławników;
- informatyzacja i administrowanie siecią komputerową urzędu;
- zapewnienie bezpieczeństwa danych zawartych w komputerowych zbiorach danych urzędu;
- współpraca z inspektorem ochrony danych;
- wykonywanie zadań z zakresu CEIDG.
Zajawka (PL): Referat Spraw Obywatelskich, Referat Gospodarki Miejskiej, Referat Finansowy, Referat Organizacyjno Prawny
|
redaktor1 |
2020-02-05 22:17:56 |
Referaty Urzędu |
Publikacja |
redaktor1 |
2020-02-05 22:17:52 |
Referaty Urzędu |
Utworzenie nowej strony
Publikacja od: 2020-02-05 22:17:41
Pokazuj w menu: 1
Pokazuj treść: 1
Pokazuj zajawkę: 1
Cel linku: _self
Tytuł (PL): Referaty Urzędu
|
redaktor1 |
|
|