OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA GOZDNICA
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Gozdnicy, ul. Ceramików 2, 68-130 Gozdnica.
2. Stanowisko: podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej.
3. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
4. Preferowane kwalifikacje dodatkowe:
1) wykształcenie:
− wyższe co najmniej I stopnia,
− średnie z min. 3 letnim stażem pracy
na preferowanych kierunkach: ekonomia, finanse, rachunkowość, prawo, administracja;
2) znajomość obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych na stanowisku;
3) znajomość zasad księgowości jednostki budżetowej, podstawy sprawozdawczości budżetowej,
podstawy zasad naliczania wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń w sferze budżetowej;
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
5) predyspozycje osobowe: umiejętność pracy w zespole, dokładność, kreatywność,
zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność.
5. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku w szczególności należeć będzie:
− księgowanie operacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej, zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont dla budżetów jednostki samorządu terytorialnego i jednostek budżetowych;
− otwieranie i zamykanie prowadzonych ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
− systematyczna kontrola i miesięczne uzgadnianie kont na podstawie prowadzonych ewidencji księgowych z księgowością analityczną (podatki, należności publicznoprawne, należności cywilnoprawne) oraz księgowością budżetową (organem);
− obsługa księgowa w zakresie dochodów z tytułu zasądzonych na rzecz gminy kar, odszkodowań, zadośćuczynień, opłaty eksploatacyjne i inne;
− ewidencja , dokonywanie potrąceń i rozliczeń dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami;
− sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych sprawozdań statystycznych w zakresie ewidencjonowanych operacji gospodarczych;
− sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
− wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
− prowadzenie całokształtu spraw związanych z wynagrodzeniami pracowników i umów cywilno-prawnych (listy wynagrodzeń, ubezpieczenie społeczne, podatki, sprawozdawczość, grupowe ubezpieczenie);
− bieżące prowadzenie ewidencji księgowej majątku Gminy, sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie, naliczanie umorzenia i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
− przygotowywanie materiałów do projektu budżetu z zakresu wykonywanych czynności.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie urzędu, który nie jest dostosowany do osób poruszających się na wózku inwalidzkim; praca będzie wiązała się także z wyjściami w teren,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze pełnego etatu, na czas określony,
3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Urzędu Miejskiego w Gozdnicy,
4) praca administracyjno-biurowa,
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
7) oświetlenie naturalne i sztuczne.
7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gozdnicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (z podaniem telefonu kontaktowego) – podpisane odręcznie;
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenia zawodowe, staż pracy;
3) podpisane odręcznie oświadczenie:
− o posiadanym obywatelstwie,
− o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
− że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
− o stanie zdrowia;
4) podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji.”;
5) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gozdnicy, ul. Ceramików 2, 68-130 Gozdnica w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora”.
Termin składania ofert upływa w dniu 21 października 2022 r. o godz. 15.00 – liczy się dzień wpływu do urzędu.
Osoby spełniające warunki formalne zostaną powiadomione telefonicznie o dalszym postępowaniu.