Roman Nowak tel. 683601771 e-mail: urzad@gozdnica.pl
Do zadań i kompetencji sekretarza należą w szczególności:
nadzór nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem dokumentów w urzędzie;
nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
zapewnienie zgodności z prawem wydawanych decyzji i podejmowanych działań;
organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków;
zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Rady oraz Komisji;
zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz informacji o charakterze publicznym na terenie gminy;
prowadzenie zbiorów aktów prawnych naczelnych organów władzy i organów gminy;
zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na posiedzenia Rady;
koordynacja wykonywania zadań Rady i burmistrza wynikających z aktów prawnych;
nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie szkolenia pracowników urzędu;
organizacja i koordynacja prac związanych z organizacyjno-technicznym przygotowaniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum;
nadzór nad gospodarowaniem mieniem urzędu i środkami budżetowymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania;
prowadzenie spraw gminy w zakresie udzielonym przez burmistrza w upoważnieniach;
kierowanie urzędem pod nieobecność burmistrza i zastępcy w zależności od potrzeb wykonywanie poleceń burmistrza w zakresie reprezentowania gminy w mediach i w czasie spotkań, narad z udziałem przedstawicieli innych samorządów oraz różnych szczebli władzy;
wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.
Zajawka (PL): Roman Nowak
tel. 683601771
e-mail: urzad@gozdnica.pl
redaktor1
2020-02-05 22:16:55
Sekretarz
Publikacja
redaktor1
2020-02-05 22:16:28
Sekretarz
Utworzenie nowej stronyPublikacja od: 2020-02-05 22:16:19
Pokazuj w menu: 1
Pokazuj treść: 1
Pokazuj zajawkę: 1
Cel linku: _self
Tytuł (PL): Sekretarz